پديد آورنده :
بنايي، عطيه
عنوان :
بررسي مقايسه اي راهبردهاي فراشناختي خواندن برون خط و برخط استادان دانشگاه
عنوان به انگليسي :
A Comparative Study of University Teachers’ Offline and Online Metacognitive Reading Strategies
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
آموزش زبان انگليسي
محل تحصيل :
دانشگاه كاشان، دانشكده پرديس خواهران
توصيفگر فارسي :
خواندن برخط متون آكادميك , راهبردهاي فراشناختي خواندن خواندن برون خط
شناسه هاي افزوده :
استاد راهنما زارعي، عباس
شناسه هاي افزوده - جزئيات :
استاد راهنما :
عباس زارعي