شماره ركورد :
13115
شماره راهنما :
ELT 2605
پديد آورنده :
بنايي، عطيه
عنوان :
بررسي مقايسه اي راهبردهاي فراشناختي خواندن برون خط و برخط استادان دانشگاه
عنوان به انگليسي :
A Comparative Study of University Teachers’ Offline and Online Metacognitive Reading Strategies
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
آموزش زبان انگليسي
محل تحصيل :
دانشگاه كاشان، دانشكده پرديس خواهران
سال تحصيل :
1400
مشخصات ظاهري :
120 ص.
يادداشت - جزئيات :
وضعيت پايان نامه :
PDF
كتابنامه :
كتابنامه
توصيفگر فارسي :
خواندن برخط متون آكادميك , راهبردهاي فراشناختي خواندن خواندن برون خط
توصيفگر فارسي - جزئيات :
توصيفگر لاتين - جزئيات :
پديد آورندگان - جزئيات :
شناسه هاي افزوده :
استاد راهنما زارعي، عباس
شناسه هاي افزوده - جزئيات :
نام نمايه ساز :
خلجي
اطلاعات ثبت - جزئيات :
استاد راهنما :
عباس زارعي
لينک به اين مدرک :

بازگشت