پديد آورنده :
معيني، عاطفه
عنوان :
بررسي نقش تدريس صريح دستور زبان از ديدگاه معلمان و زبان آموزان ايراني
عنوان به انگليسي :
Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions of Explicit EFL Grammar Instruction
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
آموزش زبان انگليسي
محل تحصيل :
دانشگاه كاشان، دانشكده ادبيات و زبان هاي خارجي
استاد مشاور :
محمدرضا شمس
توصيفگر فارسي :
ديدگاه مدرسان ديدگاه زبان آموزان , دستور زبان تدريس صريح دستور زبان
شناسه هاي افزوده :
استاد راهنما زارعي، عباس , استاد مشاور شمس، محمدرضا
شناسه هاي افزوده - جزئيات :
استاد راهنما :
عباس زارعي